.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده بوکان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش:
مخالفین صالحی‌امیری طعم تبعیض در ورزش را نچشیده‌اند

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: عدالت‌محوری، مبارزه با مافیای ورزش و جلوگیری از سیاسی‌کاری در ورزش کشور از برنامه‌های صالحی امیری است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمد قسیم عثمانی در حمایت از وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس گفت: یکی از ویژگی‌های برنامه‌های آقای صالحی‌امیری رفع بی‌عدالتی است. یکی از اتفاقاتی که در ورزش کشور ما رخ داده این است که اختلاف سرانه فضای ورزشی بین کمترین و بیشترین برخوردار از این فضا 30 برابر است و بیشترین مخالفین آقای صالحی کسانی هستند که این دغدغه را ندارند.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به آن پرداخته شده مبارزه با مافیای ورزش است. همین مافیای ورزش امروز دست به دست هم داده‌اند تا اجازه ندهند که آقای صالحی‌امیری به وزارت برسد چرا که سوابق وی نشان می‌دهد که وی مبارزه با مافیای ورزش را در صدر برنامه‌های خود خواهد داشت.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دیگر موضوعات جلوگیری از سیاسی‌کاری در ورزش است. بیشترین مخالفین آقای صالحی، مخالفین سیاسی هستند، ورزش سیاسی نیست و بیایید تا ورزش را سیاسی نکنیم.

وزارت ورزش و جوانان یک وزارتخانه غیرسیاسی است و اگر سیاست در آن دخالت داده شده باید جلوی آن گرفته شود.

عثمانی خاطر نشان کرد: جلوگیری از محرومیت ورزش روستایی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان است. اخلاق در ورزش از دیگر موارد مطرح شده در برنامه‌های وی است. همه شاهدیم که ورزش ما از اخلاق فاصله گرفته، فردی برای این کار لازم است تا اخلاق را به عرصه ورزش بازگرداند و برنامه‌های آقای دکتر صالحی در جهت بازگرداندن اخلاق و منش حضرت علی و پهلوانان ما در عرصه ورزش است.

وی افزود: مشارکت دادن زنان در ورزش از اهم برنامه‌های دکتر صالحی است. عمومی کردن ورزش از طریق توسعه ورزش همگانی و اینکه ورزش وارد زندگی مردم شود، توجه به ورزش جانبازان و رفع نابسامانی‌ها و کاستی‌ها در این عرصه، کاهش تدریجی مالکیت و تصدیگری دولت در بخش ورزش از دیگر برنامه‌های صالحی در بخش ورزش است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: علیرغم اینکه ما برای خیلی از کارها کلاس آموزشی در کشور داریم برای آموزش خانوادگی زن و شوهر، کلاس آموزشی وجود ندارد و یکی از برنامه‌های آقای صالحی امیری این است که آموزش خانواده را در بین جوانان عملیاتی کند که می‌تواند منجر به کاهش طلاق و تربیت فرزندانی شود که در محیطی آرام پرورش یابند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.